Încheierea unui contract de salubrizare, indiferent de forma juridică a clientului (persoană fizică, agent economic, instituție publică sau asociație de locatari, etc), se face la Departamentul Juridic al societății U.P.M. Adjud S.R.L. din Str. Stadionului nr.2 – cu toate documentele necesare întocmirii.
Mai jos vă aducem la cunoștință opțiunile pe care le aveți în ceea ce privesc costurile prestării serviciului de salubrizare la nivelul razei administrativ teritoriale a Municipiului Adjud :
Astfel, din considerentele sus-menționate, recomandăm tuturor cetățenilor, precum și instituțiilor publice, asociațiilor de proprietari/locatari/ persoanelor juridice să încheie contract de salubrizare cu operatorul Licențiat U.P.M. Adjud S.R.L. pentru prestarea serviciilor de salubrizare în conformitate cu legea nr.101/2006, evitând astfel costuri suplimentare.
Utilități Publice Municipale Adjud SRL
Factura de salubritate
Facturarea serviciilor de salubritate se face în conformitate cu prevederile contractului de prestări servicii salubritate încheiat cu beneficiarul, și cu tarifele în vigoare – aprobate prin Hotărâre a Consiliului Local Adjud.
Potrivit clauzelor contractuale, beneficiarul are obligaţia de a anunţa în scris, modificarea datelor care au stat la baza întocmirii contractului, după cum urmează:
În caz contrar prestatorul este îndreptăţit să factureze și să încaseze contravaloarea serviciilor prestate, conform contractului încheiat.
Creșterea gradului de satisfacție a clienților reprezintă unul din obiectivele Utilități Publice Municipale Adjud S.R.L, fapt pentru care împreună cu partenerii noștri am dezvoltat multiple modalități de plată moderne și rapide, de achitare a contravalorii serviciilor de salubritate.
Prin dezvoltarea acestor platforme de plată am urmărit reducerea distanțelor parcurse de clienții noștri pentru achitarea facturilor și eliminarea timpilor de așteptare de la casieriile societății.
Astfel factura de salubritate poate fi achitată:
Beneficiarii au astfel posibilitatea de alege modalitatea de plată a serviciilor de salubritate care îi avantajeayă, iar fiecare modalitate de plată pusă la dispoziție se realizează în condiții sporite de securitate.
Conturi bancare unde puteți achita contravaloarea facturii fiscale de salubritate:
La efectuarea tranzacțiilor este necesar să specificați datele de identificare corecte, respectiv codul client și numărul facturii, pentru a opera sumele achitate în contul corect.
Indiferent de metoda prin care optați să achitați contravaloarea serviciilor de salubritate nu se percepe comision la efectuarea plății.
Facturile se mai pot achita prin metodele clasice numerar sau cu cardul la casieria unităţii situată pe Strada Nicolae Bălcescu, Nr.12.
Clienții UTILITĂȚI PUBLICE MUNICIPALE ADJUD SRL pot opta pentru a primi factura de salubritate doar în format electronic.
Pentru a primi factura numai în format electronic utilizatorul trebuie să completeze un o Cerere factură electronică, cu datele personale.După ce este semnată de beneficiar (și ștampilată după caz) fie va fi depusă la registratura Utilități Publice Municipale Adjud S.R.L., fie transmisă prin pe e-mail la adresa facturare@upmadjud.ro
Serviciul de facturare electronică asigură emiterea și livrarea facturilor integral în mediul electronic, înlocuind procesul similar desfășurat pe suport hârtie.