Contractare

Utilități Publice Municipale Adjud SRL

Contractare

Încheierea unui contract de salubrizare, indiferent de forma juridică a clientului (persoană fizică, agent economic, instituție publică sau asociație de locatari, etc), se face la Departamentul Juridic al societății U.P.M. Adjud S.R.L. din Str. Stadionului  nr.2 – cu toate documentele necesare întocmirii.

Mai jos vă aducem la cunoștință opțiunile pe care le aveți în ceea ce privesc costurile prestării serviciului de salubrizare la nivelul razei administrativ teritoriale a Municipiului Adjud :

 

  • Varianta recomandată: încheierea unui contract de salubrizare cu operatorul licențiat U.P.M. Adjud în ceea ce privește colectarea, transportul și depozitarea deșeurilor municipale, la prețul practicat de către operator, respectiv 11,33 lei / persoană / lună (persoane fizice) și 147,11 lei/mc. (persoane juridice / utilizatori non casnici – Agenți economici, instituții publice)
  • În situația în care nu se optează pentru încheierea contractului de salubrizare cu operatorul licențiat U.P.M Adjud S.R.L., pentru activitatea de gestionare a deșeurilor menajere și a deșeurilor asimilabile celor menajere din deșeurile municipale se vor aplica prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Adjud nr.37 din 25 Martie 2021, aplicandu-se o taxă specială de salubrizare pentru activitatea de gestionare a deșeurilor menajere și a deșeurilor asimilabile celor menajere, din deșeurile municipale iar cuantumul acesteia este după cum urmează: persoane fizice 37,20 lei / persoană / lună si persoane juridice 37,20 lei / salariat / lună

Astfel, din considerentele sus-menționate, recomandăm tuturor cetățenilor, precum și instituțiilor publice, asociațiilor de proprietari/locatari/ persoanelor juridice să  încheie contract de salubrizare cu operatorul Licențiat U.P.M. Adjud S.R.L. pentru prestarea serviciilor de salubrizare în conformitate cu legea nr.101/2006, evitând astfel costuri suplimentare.

De asemenea vă aducem la cunoștință:
Toate persoanele fizice/juridice/instituțiile publice și asociațiile de locatari etc. să încheie contracte pentru prestarea unei activităţi a serviciului de salubrizare numai cu operatorul căruia autoritatea administraţiei publice locale i-a atribuit, în gestiune directă sau în gestiune delegată, activitatea respectivă.

Utilități Publice Municipale Adjud SRL

Acte necesare întocmirii contractului de servicii salubritate

Proprietari de gospodării individuale sau reprezentanţi ai acestora
  • Actul de identitate în original sau copie al proprietarului;
  • Act care atestă calitatea de proprietar la adresa pentru care se încheie contractul (în cazul în care adresa de colectare nu este cea de domiciliu);
  • Împuternicire notarială în cazul când contratul nu va fi semnat de proprietar.
Asociații de proprietari/ locatari
  • Actul de înființare a asociaţiei de proprietari
  • Copie cod fiscal
  • Împuternicire („de mână”, semnată și ștampilată) pentru persoana care vine să încheie contractul (numai dacă nu vine preşedintele)
  • Ştampila asociaţiei de proprietari
  • Dovada calității reprezentantului legal președinte/administrator
  • Lista cu numărul de persoane înscris în cartea de imobil
Agenți economici, instituții publice, persoane fizice autorizate, cabinete notariale, cabinete avocatură, alte persoane fizice care desfășoară activități independente asimilate agenților economici
  • Copie după certificatul de înregistrare;
  • Copie a actului de proprietate sau a contractului de închiriere care atestă adresa de colectare pentru fiecare din punct de lucru;
  • Împuternicire („de mână”, semnată și ștampilată) din partea firmei pentru persoana care vine să semneze contractul de prestări de servicii cu societatea noastră (numai daca nu vine administratorul);
  • Ştampila firmei;
  • Dovada calității reprezentantului legal/administrator- in cazul când contractul este doar semnat;
  • Copie după certificatul de urbanism în cazul agenților economici care desfășoară activitate de șantier.
Factura de salubritate

Facturarea serviciilor de salubritate se face în conformitate cu prevederile contractului de prestări servicii salubritate încheiat cu beneficiarul, și cu tarifele în vigoare – aprobate prin Hotărâre a Consiliului Local Adjud.

Potrivit clauzelor contractuale, beneficiarul are obligaţia de a anunţa în scris, modificarea datelor care au stat la baza întocmirii contractului, după cum urmează:

  • pentru persoanele fizice: până pe data de 20 a lunii;
  • pentru persoanele juridice: în termen de 10 zile de la fața apariției unor schimbări.

În caz contrar prestatorul este îndreptăţit să factureze și să încaseze contravaloarea serviciilor prestate, conform contractului încheiat.

Creșterea gradului de satisfacție a clienților reprezintă unul din obiectivele Utilități Publice Municipale Adjud S.R.L, fapt pentru care împreună cu partenerii noștri am dezvoltat multiple modalități de plată moderne și rapide, de achitare a contravalorii serviciilor de salubritate.
Prin dezvoltarea acestor platforme de plată am urmărit reducerea distanțelor parcurse de clienții noștri pentru achitarea facturilor și eliminarea timpilor de așteptare de la casieriile societății.

 

Astfel factura de salubritate poate fi achitată:
  • cu numerar sau cu cardul la casieria unității;
  • prin transfer bancar la, UniCredit Bank, Banca Transilvania;

Beneficiarii au astfel posibilitatea de alege modalitatea de plată a serviciilor de salubritate care îi avantajeayă, iar fiecare modalitate de plată pusă la dispoziție se realizează în condiții sporite de securitate.

 

Conturi bancare unde puteți achita contravaloarea facturii fiscale de salubritate:
  • Unicredit Tiriac: RO22 BACX 0000 0005 8652 4001
  • Banca Transilvania: RO49 BTRL RONC RT02 6075 9801

La efectuarea tranzacțiilor este necesar să specificați datele de identificare corecte, respectiv codul client și numărul facturii, pentru a opera sumele achitate în contul corect.

Indiferent de metoda prin care optați să achitați contravaloarea serviciilor de salubritate nu se percepe comision la efectuarea plății.

Facturile se mai pot achita prin metodele clasice numerar sau cu cardul la casieria unităţii situată pe Strada Nicolae Bălcescu, Nr.12.

Factura în format electronic

Factura în format electronic

Clienții UTILITĂȚI PUBLICE MUNICIPALE ADJUD SRL pot opta pentru a primi factura de salubritate doar în format electronic.

Pentru a primi factura numai în format electronic utilizatorul trebuie să completeze un o Cerere factură electronică, cu datele personale.După ce este semnată de beneficiar (și ștampilată după caz) fie va fi depusă la registratura Utilități Publice Municipale Adjud S.R.L., fie transmisă prin pe e-mail la adresa facturare@upmadjud.ro

 

Avantajele utilizării serviciului de facturare electronică:
  • recepționarea facturii este un serviciu gratuit;
  • recepționarea facturii în același moment în care aceasta este emisă, printr-o aplicație simplă și securizată;
  • minimizarea riscului de pierdere sau deteriorare a facturii, precum și întârzierile de livrare prin poștă;
  • factura este disponibilă în format PDF si poate fi stocată chiar în calculatorul beneficiarului;
  • alegerea unui serviciu prietenos cu mediul înconjurator în ceea ce privește gestionarea facturilor companiei.

Serviciul de facturare electronică asigură emiterea și livrarea facturilor integral în mediul electronic, înlocuind procesul similar desfășurat pe suport hârtie.